Start Gniezno wprowadził na rynek wodę źródlaną

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Start Gniezno w przeszłości wprowadzał na rynek m.in. własny napój energetyczny. Tym razem czerwono-czarnymi barwami sygnowana będzie woda źródlana - "Gnieźnianka".

Na przestrzeni lat "Orły" sygnowały swoją marką kilka produktów i usług. Kibice w Grodzie Lecha mogli wesprzeć klub m.in. poprzez skorzystanie ze specjalnej taksówki, zamówienie pizzy "Startelli" czy zakup napoju energetycznego "Starter". Klub podkreślał przy tym, że choć kwoty uzyskane z poszczególnych akcji nie są bardzo wysokie, to "złożone" w całość mają korzystny wpływ na kształt budżetu.

Tym razem działacze klubu, dzięki znalezieniu odpowiedniego partnera, postanowili wprowadzić na rynek wodę źródlaną. "Gnieźnianka" dostępna jest jak na razie w butelkach o pojemności 0,5 litra. Oficjalna premiera produktu miała miejsce w czwartek. - Bardzo nam zależało, aby stworzyć produkt "dla każdego" - przyznał Arkadiusz Rusiecki. Prezes klubu podkreślał, że chociażby po napoje energetyczne sięgają przede wszystkim ludzie młodzi i aktywni fizycznie. Z wody tymczasem korzysta każdy. - Wprawdzie jest to produkt klubowy, bo widnieje na nim logotyp klubu, ale chcieliśmy, aby była to woda kojarzona z miastem i całym regionem. "Gnieźnianka" jest dedykowana mieszkańcom miasta, powiatu, ale otrzymujemy pytania o możliwość zakupu również z innych części naszego województwa - dodał.

Obecnie prowadzone są rozmowy z dystrybutorem, który ma zapewnić dostarczanie "Gnieźnianki" do sklepów w Grodzie Lecha i okolicach. Wodę będzie można zakupić oczywiście również podczas imprez rozgrywanych na stadionie przy Wrzesińskiej 25.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Źródło artykułu: