Lech Poznań ma nowego sponsora strategicznego. "To rekordowy kontrakt"

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Szymon Mierzyński /
WP SportoweFakty / Szymon Mierzyński /
zdjęcie autora artykułu

Front koszulek Lecha Poznań w nowym sezonie będzie wyglądał zupełnie inaczej niż dotychczas. Pojawi się na nim logo nowego sponsora strategicznego, którego nazwę ogłoszono w sobotę.

W tym artykule dowiesz się o:

Współpracę z "Kolejorzem" rozpoczęła firma bukmacherska Superbet, a umowę podpisano na trzy sezony.

- Wraz z podpisaniem umowy rozpoczynamy nowy rozdział i nowe akcje dla kibiców. Cieszę się, że Superbet chce budować markę we współpracy z Lechem. Jestem przekonany, że najbliższe trzy lata będą dla obu stron bardzo owocne - powiedział prezes klubu z Poznania, Karol Klimczak.

Ogłoszenie współpracy odbywało się pod hasłem "Razem jesteśmy super". Przedstawiciele sponsora podkreślali, że ich firma rozwija się bardzo szybko. Już teraz ma udział w rynku na poziomie 16 proc., lecz ambicje są o wiele większe, co jest zresztą zbieżne ze sportowymi apetytami Lecha.

- Mogę potwierdzić, że ten kontrakt jest dla nas rekordowy. Jednak nie tylko aspekt finansowy był istotny podczas rozmów. Większe znaczenie miał klimat rozmów, a także podobne spojrzenie na marketing. To jest czasem znacznie ważniejsze niż jakieś różnice w kwotach - podkreślił Klimczak.

Umowa bukmachera z klubem ma charakter progresywny. Wartość finansowego wsparcia dla Lecha może rosnąć wraz z jego sukcesami sportowymi.

Projekt koszulki został wykonany z uwzględnieniem opinii kibiców. Oprócz pojawienia się na niej nowego sponsora, dokonano też zmian we wzornictwie. Co do zasady, w meczach domowych drużyna Johna van den Broma będzie grała w strojach niebieskich, zaś na wyjazdach na biało.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Holandia ma swojego Lionela Messiego?! Przepiękny drybling

Źródło artykułu: WP SportoweFakty