Żużlowcy promują weekend

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Na billboardach znaleźli się dwaj nowi reprezentanci Intaru Lazur: Robert Miśkowiak i Adrian Gomólski. Patronem medialnym akcji billboardowej jest VIXON PLUS.Billboardy to tylko jeden z elementów promocji przygotowanej przez działaczy Klubu Motorowego Ostrów. Wkrótce kibice zobaczą także nowe graficzne oblicze autobusu MZK, promującego speedway w grodzie nad Ołobokiem.

Dodajmy, że na VII Turniej o Puchar Prezydenta Ostrowa działacze przygotowują specjalny program zawodów, będący ?Skarbem Kibica Klubu Motorowego?. Wydawnictwo w formacie A4 zawierać będzie sylwetki uczestników turnieju, którzy w większości są przecież reprezentantami naszego klubu. Oprócz opisu, znajdą się tam statystyki, a także bogaty serwis zdjęciowy - tłumaczy Janusz Stefański, prezes Klubu Motorowego Ostrów.

Źródło artykułu:
Komentarze (0)